Rynek usług taksówkarskich w Polsce dynamicznie się zmienia. Przed laty to klienci musieli walczyć o wolną taksówkę na postoju. Dziś sytuacja wygląda zgoła odmiennie i to korporacje muszą konkurować o klienta, spełniając przy tym szereg jego oczekiwań.
Rynek usług taksówkarskich w Polsce dynamicznie się zmienia. Przed laty to klienci musieli walczyć o wolną taksówkę na postoju. Dziś sytuacja wygląda zgoła odmiennie i to korporacje muszą konkurować o klienta, spełniając przy tym szereg jego oczekiwań.Przed kilkoma laty sprawny samochód i miły taksówkarz wystarczały klientom. Dziś rynek usług taksówkarskich jest szerszy, a wymagania pasażerów znacznie wyższe. Niewątpliwie jedną z głównych przesłanek przy wyborze korporacji pozostaje cena, jednak coraz częściej decydują dodatkowe udogodnienia, z jakich mogą korzystać klienci. Nie ulega wątpliwości, że inne wymagania mają studenci, inne rodzice podróżujący z dziećmi, a jeszcze innymi kryteriami kierują się biznesmeni. Firmy mające tego świadomość prześcigają się w ofertach, znacznie dywersyfikując rynek. Powstają propozycje dedykowane konkretnym grupom docelowym, a presja stale rosnących oczekiwań klientów wobec korporacji taksówkarskich przyczynia się do tworzenia nowych standardów obsługi pasażerów.
Każda decyzja i zmiana w ofercie korporacji podyktowana jest zapewnieniem komfortu pasażerom. Obecnie niemal każdy korzysta z urządzeń mobilnych, a większość z nas nie rozstaje się ze swoim smartfonem. Aplikacje jakie instalujemy mają ułatwiać nam codzienne funkcjonowanie, dlaczego więc nie miały by pomóc w zamówieniu taksówki? Kolejne korporacje decydują się na uruchomienie aplikacji mobilnych, służących do zamawiania przejazdów. Dzięki nim, w kilku prostych krokach można zamówić taksówkę bez konieczności łączenia się z centralą. Takie rozwiązanie okazuje się szczególnie korzystne gdy zależy nam na czasie i chcemy aby samochód czekał na nas zaraz po zakończeniu spotkania. Dzięki aplikacji możemy niespostrzeżenie złożyć zamówienie tuż pod koniec biznesowego lunchu, rodzinnego obiadu czy wizyty w kinie.
Aplikacje mobilne służące do zamawiania przejazdów oferują szereg udogodnień dla podróżnych. Mapy Google Maps pozwalają na bieżąco śledzić położenie taksówki, od momentu złożenia zamówienia aż po opuszczenie auta, zatem dokładnie znamy trasę, którą jedziemy. Dzięki systemowi pre-paid możliwe jest dokonanie zapłaty za kurs już podczas jego zamawiania, co uwalnia nas od zmartwień o wystarczającą ilość gotówki w kieszeni. Przykładem takiej aplikacji jest Taxido, której start planowany jest na najbliższe tygodnie. Dzięki współpracy z Polską Siecią Taxi 19 123, systemem zrzeszającym korporacje taksówkarskie w większości głównych miastach w Polsce pasażerowie będą mieli również dostęp do najliczniejszej w Polsce bazy taksówek. Użytkownicy aplikacji będą mogli bez problemu zamawiać przejazdy w całym kraju, korzystając z floty ponad 5000 samochodów.
Korporacje oferują klientom również inne udogodnienia, takie jak możliwość bezgotówkowych przejazdów, karty stałego klienta czy też sieci działające pod jednym numerem w kilku miastach, a nawet na terenie całego kraju, jak w przypadku Polskiej Sieci Taxi 19 123.
Więcej na temat tego jak szybko i wygodnie zamówić taksówkę można znaleźć na stronie aplikacji:www.taxido.com.pl
Autorem komentarza jest Maciej Dominiak, Wiceprezes firmy Pyrylandia Sp. z o.o. ZX Spectrum Sp. kom. właściciela marki TaxiDo
Projekt Taxido jest współfinansowany przez UE ze środków programu Innowacyjna Gospodarka
Link do strony artykułu: https://wm3.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/jak-powinna-wygladac-nowoczesna-korporacja-taksowkarska-1